14 december 2010

remember remember...


...the 14:th of december.

Se det snöar, o se det snöar, det var ju roligt,
enligt min åsikt ganska otroligt.
Som man säger "det var bättre förr",
nu har man Narnias rike vid sin dörr.

En sak som jag länge har funderat på,
vart kommer all denna snö att gå?
Vi all denna snö ur vägen välter,
men vad händer sedan när skiten smälter?

Jag har hittat systemets rostiga kolv,
snön är orsaken till 2012!
Snön är orsaken till allt som händer,
inte någon dum jävla maya-kalender.
Packa nu med dig allt som du behöver,
för jorden kommer snart att svämma över!

Nu skall Anna på riset få smaka,
vem glömde nämligen en pepparkaka?
Först trodde jag att jag var defekt,
men Anna visade att ingen kan vara perfekt.
Vad har hänt med mig, varför är jag så snäll?
tror att hypotalamus har fått sig en smäll..
Anna borde brinna, jag vill att hon lider,
jag skyller på dessa glada juletider.


1 kommentar: